دسته‌بندی نشده

چه مواردی در قیمت عایق الاستومری تاثیر گذارند؟

عایق الاستومری لوله ای

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق‌های الاستومری به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مطلب قصد داریم به برخی از این عوامل اشاره کنیم.

مزایا و کاربردهای عایق الاستومری باعث شده تا خرید این عایق از نظر اقتصادی صرفه زیادی داشته باشد. مقاومت در برابر رشد قارچ و کپک سیستم‌های تهویه مطبوع یکی از این ویژگی‌ها است. ویژگی دیگر این عایق بدون الیاف بودن آن است که باعث می‌شود تا صدای HVAC به شدت کاهش پیدا کرده و محیط از سکوت بیشتری برخوردار شود و به خاطر نبودن فرمالدئید و ذرات در ساختار این عایق کیفیت هوای داخل را هم بهتر می‌کند.

برای داشتن بهترین عایق بندی در صنایع و تاسیسات وابسته نیاز است از بهترین کیفیت عایق استفاده کرد تا در هر شرایطی این عایق‌ها مقاومت خود در برابر نفوذ آب، رطوبت، تماس‌های خشن و … را حفظ کنند. پیشنهاد فروشگاه تهویه پلاس برای صاحبان صنایع و افرادی که قصد دارند عایقی را تهیه کنند تا بیشترین عمر مفید در فضای استفاده شده را داشته باشد، عایق الاستومری است.

کیفیت بسیار بالای این عایق، مقاومت بسیار بالا، راحتی در نصب و نداشتن هیچگونه ضرری برای سلامتی ویژگی‌هایی است که وجه تمایز این عایق از سایر عایق‌های موجود در بازار شده است.

عایق‌های الاستومری در انواع مختلفی تولید می‌شود و کاربردهای متنوعی دارد که برخی از آنها شامل مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز تجاری و مکان‌های عمومی می‌شود. فوم فشرده‌ی این عایق باعث حذف رطوبت، حرارت و صوت می‌شود که مهمترین ویژگی یک عایق در هنگام خرید همین موارد است.

 

انواع عایق الاستومری

عایق‌های الاستومری به دو دسته عایق الاستومری لوله‌ای و عایق الاستومری رولی تقسیم می‌شود:

 

عایق الاستومری لوله‌ای

یکی از انواع عایق‌های الاستومری، عایق الاستومری لوله‌ای است. عایق‌های لوله‌ای نیز انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • عایق الاستومری لوله ای ساده
  • عایق الاستومری لوله ای پشت چسب دار
  • عایق الاستومری لوله ای پشت چسب دار با روکش آلومینیوم
  • عایق الاستومری لوله ای پروتکت بلک

 

عایق الاستومری رولی

یکی دیگر از انواع عایق‌های الاستومری، عایق الاستومری رولی است که این نوع از عایق‌ها هم شامل انواع مختلفی است که عبارتند از:

  • عایق الاستومری رولی ساده
  • عایق الاستومری رولی پشت چسب دار
  • عایق الاستومری رولی ساده با روکش آلومینیوم
  • عایق الاستومری رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم
  • عایق الاستومری رولی پروتکت بلک

 

نکته‌ای قبل از خرید عایق الاستومری

قبل از خرید عایق‌های الاستومری لازم است به نکاتی توجه کنید. در ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید از این عایق‌ها در چه فضایی استفاده کنید و روی چه نوع سطحی عایق قرار می‌گیرد. با مشخص شدن همین دو مورد می‌توان تعیین کرد که نوع و ضخامت عایق به چه شکل باشد و مناسب‌ترین عایق را برای استفاده در محیط مورد نظر انتخاب کرد.

 

عایق الاستومری را از کجا تهیه کنیم؟

 

برای خریدن عایق‌های الاستومری توجه کنید که این ‌عایق را از کجا تهیه می‌کنید. ممکن است عایقی با قیمت پایین‌تر از قیمت‌های فعلی این عایق پیدا کنید اما توجه کنید که این قیمت پایین قطعا نشان از کیفیت پایین عایق دارد پس فریب قیمت پایین را نخورید زیرا مهم است عایقی که خریداری می‌کنید عمر مفید و طولانی داشته و مقاومت بالایی داشته باشد. عایق بی کیفیت در اثر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی می‌شود از طرفی عایق بی‌کیفیت در برابر عوامل مخربی که گفته شد محافظتی نمی‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عایق با مشاوران تهویه پلاس تماس بگیرید تا انتخاب درستی در هنگام خرید داشته باشید و عایق الاستومری با کیفیت جهانی و در عین حال با قیمتی مناسب را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *